.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بارش سنگین برف و کولاک و نجات یک زن باردار

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت، بارش سنگین برف و کولاک شدید طی دوروز اخیر دراستان مازندران منجر به مسدود شدن بعضی ازراه‌های اصلی، فرعی و روستایی شهرستان بابل شدو مشکلات زیادی را برای مردم به ویژه روستاییان به وجود آورده است.

دکتر نقشینه در گفتگو با خبرنگار شمال نیوز در بابل بیان داشت: با توجه به گزارش‌های مردم مبنی بر وخیم بودن حال یک مادر باردار در روستای منطقه فیروزجاه وعدم توان انتقال وی به بیمارستان ،آمبولانس بیمارستان آیت الله روحانی بابل به اتفاق یک ماما وتکنسین تا مسافتی طی کرده ولی بعلت بسته بودن راه قادر به ادامه راه نبود که با هماهنگی‌های لازم با جمعیت هلال احمر وآتش نشانی وبخشداری راه را باز کرده وکاراولیه بیمارانجام داده شد.

وی افزود: این زن ظهر روزدوشنبه توسط یک آمبولانس مجهز مربوط به هلال احمر به بیمارستان آیت الله روحانی بابل منتقل شده وهم اکنون حال عمومی بیمار وفرزندش خوب میباشد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بابل درپایان از همکاری و مساعدت آتش نشانی ،بخشداری وهلال احمر در دو روز اخیر در امر بازگشایی و نجات و امداد مسافران وبیماران در زیر برف مانده در این شهرستان قدردانی کرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.499 seconds.